اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

اسنادی وجود دارد که ثابت می کند مفتی " الزمزمی" چندین بار در تریبونهای رسانه ای مختلف، شیعیان مغرب و ایران را متهم کرده که با همدستی یکدیگر قصد دارند یک توطئه ی سیاسی را به اجرا بگذارند! مسئله ای که "الحسنی" آن را تحریکات و اکاذیب جهت دار بر علیه شیعیان و متهم کردن آنها به خیانت عنوان کرد


به گزارش «شیعه نیوز»، فعال و حقوقدان شیعه ی مغربی "یاسر الحراق الحسنی" پس از تکرار اتهامات ضد شیعی مفتی مغربی "عبدالباری الزمزمی" ، در صفحه ی اجتماعی اینترنتی خود، خواستار شکایت بر علیه او و مجازاتش شد.

این اقدام "الحسنی" پس از برخی حمایتهای دولت مغرب از گروههای سلفی مورد حمایت سعودی و... صورت گرفت.

اسنادی وجود دارد که ثابت می کند این مفتی " الزمزمی" چندین بار در تریبونهای رسانه ای مختلف، شیعیان مغرب و ایران را متهم کرده که با همدستی یکدیگر قصد دارند یک توطئه ی سیاسی را به اجرا بگذارند!، مسئله ای که "الحسنی" آن را تحریکات و اکاذیب جهت دار بر علیه شیعیان و متهم کردن آنها به خیانت عنوان کرد.

وی در ادامه ی اظهاراتش شکایت قضایی بر علیه مفتی" الزمزمی" و مجازات او را عبرتی برای سایرین دانست کسانیکه فرصت اظهار نظر رسانه ای ندارند اما از طریق منابر مساجد در "طنجه" و با سخنان خود به تحریک بر علیه شیعیان مغرب می پردازند.

گفتنی است که چندی پیش نیز پادشاه مغرب شماری از زندانیان سلفی را از زندان آزاد کرد که به اعتقاد کارشناسان این امر به منظور جلب رضایت عربستان صورت گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط